Świadczenie usług serwisowych aparatury medycznej w zakresie okresowych przeglądów technicznych oraz napraw - 3 zadania

  • Numer postępowania DZP-271-2-85/PN/2023
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2023-05-31 10:45 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2023-05-31 11:00
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2023-04-28
    Termin zakończenia postępowania:
    --
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2023-04-28 09:36 -
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2023-04-28 09:36 0.67 MB
    icon 85PN2022 zalącznik 4a oswiadczenie ukraina.docx 2023-04-28 09:36 0.06 MB
    icon 85PN2022 zalącznik 5 Ośw. Grupa Kapitałowa.doc 2023-04-28 09:36 0.11 MB
    icon 85PN2023 załącznik nr 2 Formularz OFERTY.docx 2023-04-28 09:36 0.03 MB
    icon 85PN2023 SWZ PN UE.docx 2023-04-28 09:36 0.27 MB
    icon 85PN2023 ZADANIE 1 - załacznik nr - 3_1 - Kalulacja cenowa- opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów technicznych.docx 2023-04-28 09:36 0.1 MB
    icon 85PN2023 ZADANIE 2 -załacznik nr- 3_2 -Kalkulacja cenowa - opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów technicznych.docx 2023-04-28 09:36 0.17 MB
    icon 85PN2023 ZADANIE 3-załacznik nr 3_3 - Kalkulacja cenowa - opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów technicznych.docx 2023-04-28 09:36 0.1 MB
    icon 85PN2023 załącznik nr 6 Oswiadczenie o aktualnosci.doc 2023-04-28 09:36 0.08 MB
    icon 85PN2023 załącznik nr 1-Projektowane Postanowienia Umowy zwane projektem umowy.docx 2023-04-28 09:36 0.22 MB
    icon 85PN2023 załącznik nr 3 4 JEDZ.doc 2023-04-28 09:36 0.5 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon p.85 Wyjasnienia nr 1.pdf 2023-05-11 13:08 0.37 MB
    icon 85_Kalkulacja cenowa opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów technicznych - ZADANIE 1 - Formularz aktualny.docx ZADANIE 1 - załącznik nr 3/1 Kalkulacja cenowa opis przedmiotu zestawienie wymaganych parametrów technicznych AKTUALNY 2023-05-11 13:08 0.1 MB
    icon p_85 Wyjasnienia 2.pdf 2023-05-23 13:07 0.8 MB
    icon p.85 załącznik nr 1-Projektowane Postanowienia Umowy zwane projektem umowy - zmiana 1 - pismo 2.docx 2023-05-23 13:07 0.22 MB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    ZADANIE 1 OBSŁUGA SERWISOWA APARATURY MEDYCZNEJ W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH ORAZ NAPRAW INKUBATORÓW, KARDIOMONITORA ORAZ KOLUMN ANESTEZJOLOGICZNYCH/CHIRURGICZNYCH 682 000,00 PLN 2023-05-31 11:00:21
    ZADANIE 2 OBSŁUGA SERWISOWA APARATURY MEDYCZNEJ W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH ORAZ NAPRAW APARATÓW USG ORAZ PRZEWOŹNYCH APARATÓW RTG 445 000,00 PLN 2023-05-31 11:00:21
    ZADANIE 3 OBSŁUGA SERWISOWA APARATURY MEDYCZNEJ W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH ORAZ NAPRAW KARDIOMONITORÓW, CENTRALI MONITORUJĄCYCH ORAZ DEFIBRYLATORA 510 000,00 PLN 2023-05-31 11:00:21

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2023-05-31 14:17 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1 2023-07-03 15:26
    Informacja o wynikach dotyczy części: 2, 3 2023-06-23 13:09

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa